כוכב הנופש

צימרים לציבור החרדי | צימרים למגזר החרדי

כוכב הנופש // צימרים לציבור החרדי
חפש צימר
מחיר ללילה
מחיר ללילה - slider
1005,000
מספר חדרים
מספר חדרים - slider
150
מספר מיטות
מספר מיטות - slider
1100
עם בריכה
מחיר ללילה
מחיר ללילה - slider
1005,000
מספר חדרים
מספר חדרים - slider
150
מספר מיטות
מספר מיטות - slider
1100
עם בריכה
צימרים לציבור החרדי
צימר מפנק לזוגות בצפת
צפת
2 מיטות
1 חדרים
החל מ- 350 ש"ח
וילה גדולה עם צימר לצידה, מתאימה לאירוח משפחות וקבוצות עד 41 נופשים. במקום 12 חדרי שינה מתוכם 10 מתאימים לזוגות.
אופקים
41 מיטות
11 חדרים
החל מ- 4000 ש"ח
יחידת אירוח לזוגות בצפת מתאים לזוגות ומשפחות קטנות עד 5 נופשים. היחידה מאובזרת וקרובה למוקדי הענין בצפת
צפת
5 מיטות
1 חדרים
החל מ- 150 ש"ח
וילה מפוארת בעלת מפלסים שונים לאירוח משפחות גדולות וקבוצות. במקום שבעה חדרי שינה סגורים ומתאים לעד 21 נופשים + מזרונים ועריסות.
ערד
30 מיטות
7 חדרים
החל מ- 4500 ש"ח
דירת הנופש קיינ'ס מספקת מענה לשלושים נופשים, במקום 6 חדרי שינה מותאמים לזוגות וחדר נוסף שקוף המתאים לילדים.
ערד
30 מיטות
6 חדרים
החל מ- 1800 ש"ח
ממלכת צפת העתיקה הוא צימר בנוי 75 מטר המוקף חצר גדולה מסביב, בצימר חדר שינה אחד לזוגות + סלון, הצימר מתאים ל-8 נופשים + תינוק.
צפת
8 מיטות
1 חדרים
החל מ- 400 ש"ח
על צלע ההר היא וילה בעיר צפת המשתרעת על 3 קומות. הוילה כוללת 4 חדרי שינה סגורים ומתאימה ל25 נופשים. מהמקום נשקף נוף מיוחד לכל האזור.
צפת
25 מיטות
4 חדרים
החל מ- 1500 ש"ח
הדופלקס לנוף כנרת הוא בית רחב מימדים הצופה לנוף הכנרת, הבית מתאים למשפחה גדולה והוא בנוי עם 3 חדרי שינה ומאפשר אירוח של עד 13 נופשים.
טבריה
13 מיטות
3 חדרים
החל מ- 1000 ש"ח
מתחם לקבוצות זוגות ומשפחות בצפת. מחולק ליחידות נפרדות עם דלתות מקשרות. אפשרות ל9 חדרי שינה מתוכם 7 לזוגות ועד 31 נופשים.
צפת
31 מיטות
7 חדרים
אנחנו מחפשים עבורך צימרים נוספים
צימרים לציבור החרדי

צימרים לציבור החרדי מאופיינים באבזור והתאמה לקהל החרדי המעוניין בנופש למגזר החרדי. בעמוד הזה מוצגים צימרים כשרים המיועדים לציבור החרדי, כמו גם וילות לציבור החרדי בצפון ובדרום. מבין מבחר הגדול של צימרים לציבור החרדי, ניתן למצוא צימרים למשפחות, צימרים עם בריכה פרטית לציבור החרדי, ועוד מגוון אפשרויות אירוח מיוחדות המתאימות לציבור החרדי. שמנו דגש לספק בכל צימר את כל המידע על המקום, כולל אבזור עד לפרטים הקטנים. הווילות והצימרים לציבור החרדי שמוצגים כאן, מתאימים לנופש משפחתי, קבוצתי, וטיולי נופש לזוגות חרדים. במגוון הגדול המוצג כאן ניתן למצוא גם צימרים זולים, וגם צימרים יוקרתיים, כדי שכל אחד יוכל למצוא צימר לציבור החרדי שמתאים עבורו. כללנו בעמוד גם את מיקומי בתי הכנסת, המקוואות וחנויות כשרות על מנת שתדעו שמצאתם את המקום שיהיה בשבילכם מתאים לאירוח מושלם כיאה לציבור החרדי. גם אם אתם גרים בצפון ומחפשים צימר חרדי או וילה בדרום, וגם אם אתם גרים בדרום ובמרכז ומחפשים צימר בצפון. כאן מרוכזים צימרים לציבור החרדי באזור ירושלים, בצפון, ובדרום, צימרים לזוגות, ווילות לשבת חתן ונופש משפחתי. אם בחרתם לצאת לחופשה בצימרים למגזר החרדי, או סתם טיול קצר. באפשרותכם להיעזר במידע על מאות מעיינות, מסלולים, קברי צדיקים ופינות חמד הנמצאים באתר. בעמודי הטיולים כללנו את הפירוט בצורה מותאמת לציבור החרדי.

תפריט נגישות

אצלנו הפרסום עובד

בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך