כוכב הנופש // מבזקים // ישראלי כבן 30 נפל אל מותו בגיאורגיה
ישראלי כבן 30 נפל אל מותו בשישי, בשעות הבוקר בבטומי גיאורגיה. הקונסולית בשגרירות ישראל במדינה עודכנה על מותו במשרד החוץ המקומי והעבירה את פרטי האירוע לידיעת המחלקה לישראלים בחו״ל, שנמצאת מאז בקשר שוטף מול המשפחה בארץ.
תפריט נגישות
בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך