מתחם בדיקות קורונה נפתח מחדש בנתבג

לאור התפרצות נגיף הקורונה בסין ובארצות הברית ומחשש שהתפשטות ברחבי העולם תיכנס גם לישראל, הוקמו מחדש בימים האחרונים עמדות דיגום קורונה התנדבותיות בנתב"ג. האחריות על הנוסע בלבד, אך הוא לא יצטרך לשלם עבור הבדיקה.

תפריט נגישות

אצלנו הפרסום עובד

בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך