עשרות מטיילים צעדו ביום שישי האחרון בדרך ספר המדבר

לראשונה מאז הסכמי אוסלו: עשרות מטיילים צעדו ביום שישי האחרון בדרך ספר המדבר, לראשונה מאז הסכמי אוסלו. מדובר בדרך הספר המזרחית המחברת את הר חברון ומזרח גוש עציון, המטיילים יצאו בקריאה לפתוח את הדרך שוב לתנועה.

תפריט נגישות

אצלנו הפרסום עובד

בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך