בתנועת רגבים עתרו לבג"ץ נגד שרת הפנים איילת שקד וראש מועצת אל –קסום סלאמה אלאטרש, על טיסת עובדי המועצה לחמישה ימי נופש מפואר בדובאי כאשר הם הותירו מאחור מועצה כושלת בדרך לוועדה קרואה, ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון בית משפט.