כוכב הנופש

צימרים לחרדים בצפת | דירה בצפת לשבת | דירות נופש לשבת בצפת בעיר העתיקה

חפש צימר בצפת
מחיר ללילה
מחיר ללילה - slider
1005,000
מספר חדרים
מספר חדרים - slider
150
מספר מיטות
מספר מיטות - slider
1100
עם בריכה
מחיר ללילה
מחיר ללילה - slider
1005,000
מספר חדרים
מספר חדרים - slider
150
מספר מיטות
מספר מיטות - slider
1100
עם בריכה
על צלע ההר היא וילה בעיר צפת המשתרעת על 3 קומות. הוילה כוללת 4 חדרי שינה סגורים ומתאימה ל25 נופשים. מהמקום נשקף נוף מיוחד לכל האזור.
צפת
25 מיטות
4 חדרים
החל מ- 1500 ש"ח
צמרת צפת הינה וילה פרטית ומבודדת בצפת אל מול נופי הגליל והגולן המקום מספר מספר אפשרויות אירוח לזוגות משפחות ולקבוצות, ג'קוזי זוגי וחצר עם גן לנופים הקסומים
צפת
26 מיטות
5 חדרים
החל מ- 500 ש"ח
צימר משפחתי בסגנון עתיק בעיר העתיקה בצפת. מתאים לשבעה נופשים. במקום שני חדרי שינה לזוגות ואפשרות לילדים בסלון.
צפת
7 מיטות
2 חדרים
החל מ- 900 ש"ח
2 סוויטות נפרדות מתאימות לזוגות בלבד, הסוויטות ברמה גבוהה עם נוף משגע להרי מירון והסביבה
צפת
2 מיטות
2 חדרים
החל מ- 890 ש"ח
הטרקלין בעתיקה הוא בית קיט יוקרתי מרווח וחדש עם ריהוט מושקע, המקום מתאים למשפחות וקבוצות עד 18 נופשים. במקום 4 חדרים סגורים המותאמים לזוגות וחדר נוסף המתאים לילדים.
צפת
18 מיטות
4 חדרים
החל מ- 650 ש"ח
הפנטהאוז הוא מקום ברמה אחרת הכולל 5 חדרים מתוכם 4 מתאימים לזוגות. הבית מתאים ל-10 נופשים. בנוסף סוויטות האר"י כוללות 4 יחידות נפרדות שניתן לחבר יחד ומתאימות לזוגות קבוצות ומשפחות בעיר העתיקה.
צפת
10 מיטות
4 חדרים
החל מ- 400 ש"ח
יחידת אירוח לזוגות בצפת מתאים לזוגות ומשפחות קטנות עד 5 נופשים. היחידה מאובזרת וקרובה למוקדי הענין בצפת
צפת
5 מיטות
1 חדרים
החל מ- 150 ש"ח
שני סוויטות נפרדות עם דלתות מקשרות בצפת העתיקה למשפחות וזוגות. 4 חדרי שינה מתוכם 3 מתאימים לזוגות ועד 11 מיטות
צפת
11 מיטות
3 חדרים
החל מ- 650 ש"ח
בשכונת משכנות לביא הצפתית, ממתין לכם צימר ייחודי מעץ המתאים לזוג + 2-3 ילדים. הצימר כולל חלל אחד גדול ומאובזר בכל הנדרש.
צפת
5 מיטות
1 חדרים
החל מ- 400 ש"ח
אנחנו מחפשים עבורך צימרים נוספים
העיר העתיקה צפת

צימרים לחרדים בצפת זוכים לביקוש גבוה בעיקר בשל מאפיינה הייחודיים של העיר צפת. הייחודיות של העיר בגליל, גורמת לביקושים לדירות בצפת לשבת, ונופש לחרדים בצפת. כשמדברים על נופש יש דגש וביקוש למצוא דירות נופש בצפת בעיר העתיקה.

צפת משמרת את העיר העתיקה, בה התגוררו חכמי קבלה מלפני מאות בשנים. ההוואי בעיר העתיקה הוא מיוחד ושונה הרבה מעבר ממה שניתן לתאר. צעידה בצפת העתיקה תגרום לגעגוע והתחברות להיסטוריה המיוחדת של העיר הקדומה. בין בתי הכנסת הנוסטלגיים, ניתן לראות צימרים בצפת העתיקה, לצד דירות נופש בעתיקה. החלום להתחבר לעבר, יחד עם נופש וניתוק מהעבודה והשגרה הולך טוב מאוד יחד. האווירה המיוחדת גורמת לביקוש גדול למצוא דירה בצפת לשבת. בצפת ניתן למצוא סוויטות, חדרי אירוח, בתי הארחה ועוד מגוון אפשרויות של לינה בעיר המיוחדת. וילות לחרדים בצפת מתאימות בעיקר למשפחות גדולות או קבוצות גדולות שמגיעים יחד. השפע העצום של הצימרים והווילות בעיר מאפשרים לכל אחד למצוא מקום לפי יכולותיו הכלכליות. צימרים זולים בצפת הם דבר שניתן בהחלט למצוא, לצד צימרים יוקרתיים לחופשה חלומית. אי אפשר לדלג על הדבר המבוקש ביותר למצוא דירה לשבת בצפת העתיקה. גם משפחות גדולות מתארגנות למצוא דירות נופש בצפת למשפחות, חוויה שעליה קשה לוותר. זוהי תמצית החוויה של צימרים בצפת. אם תגיעו לעיר בימי בין הזמנים החוויה תהיה שונה בצורה משמעותית. הרחובות יהיו מלאים באלפי משפחות ובחורי ישיבה שפוקדים את העיר צפת. הביקוש לדירות להשכרה בצפת לבין הזמנים גבוה פי כמה מעונות אחרות בשנה, ומי שלא ניסה את החוויה לא יבין זאת.

תפריט נגישות

אצלנו הפרסום עובד

בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך