ריינאייר לא העלתה נוסעים לטיסה, כעת הם תובעים

נוסעים ישראלים בחברת ריינאייר שלא הורשו לעלות לטיסה ארצה מברלין לאחר שלכאורה איחרו למועד העלייה למטוס תובעים את החברה. בפועל, הם טוענים כי מרבית התיירים לא ידעו זה ששדה התעופה מבצע בידוק כפול עבור התיירים הישראליים מה שגורם להם לאחר, על אף שהגיעו שעות רבות לפני כן לשדה.

תפריט נגישות

אצלנו הפרסום עובד

בעל צימר? מלא את הפרטים ואנו נדאג לפרסום הטוב ביותר עבורך