שרת הפנים איילת שקד הכריזה על שמורת טבע חדשה במועצה האזורית מגידו וזאת לאחר תהליך תכנון משותף למועצה האזורית מגידו, רשות הטבע והגנים וקרן קימת לישראל. שמה של השמורה החדשה 'בתות תנינים רז' והיא תהווה בית גידול עשיר ומגוון. יש בה נחלים, מעיינות ובעלי חיים מסוגים שונים ובתוכם דורבנים, גיריות, חזירי בר, זאבים, צבי ארץ ישראלי ועוד.